جزئیات صادرات رب گوجه به دبی از ایران

کشور ایران، به دلیل برخورداری از تنوع آب و هوایی و چهار فصل بودن، در تمام سال از امکان تولید محصول گوجه فرنگی در نقاط مختلف کشور برخوردار است.

بخشی از این محصول در کارخانجات داخلی متعدد به رب گوجه فرنگی تبدیل می‌شود.

مازاد این تولیدات به سایر نقاط دنیا صادر می‌شود. به دلیل افزایش تقاضا، به خصوص در کشورهای همسایه، میزان صادرات رب گوجه‌فرنگی ایران همواره صعودی بوده است.

همین افزایش تقاضا تولید کنندگان ایرانی بیشتری را به صادرات رب گوجه‌فرنگی علاقمند کرده است.

 

جزئیات صادرات رب گوجه به دبی از ایران

 

بسته‌بندی رب گوجه فرنگی صادراتی

اگرچه بسته‌بندی به سفارش مشتری انجام می‌شود، گمرک ایران، در مقاطعی، برای بسته‌بندی رب گوجه فرنگی صادراتی محدویت‌هایی ابلاغ می‌کند. صادر کننده لازم است با آگاهی از جدیدترین بخشنامه‌ها و رعایت کامل مفاد آنها، از مشکلات و ضرر و زیان احتمالی جلوگیری نماید.

مشتریان با توجه به مصرف بازار خود بسته‌بندی‌های ساشه، قوطی، شیشه و حتی فله یا اسپتیک در وزن‌های مختلف سفارش می‌دهند. امروزه نوعی روش بسته‌بندی در مواد غذایی متداول است به نام اسپتیک (Aspetic) که طرفداران زیادی دارد.

در روش اسپتیک، مواد غذایی در زمان کوتاه و تحت خلاء تولید می‌شود تا کیفیت آن به خوبی حفظ شود. این محصولات در کیسه‌ها یا ظروف بزرگ ضدعفونی شده بسته‌بندی می‌شوند و بدون نیاز به سردخانه، ماندگاری طولانی دارند. رب اسپتیک ماندگاری 2 تا 3 ساله دارند.

لازم به ذکر است که رب اسپتیک فقط برای صادرات تولید می‌شود نه مصرف داخلی. وزن و جنس بسته‌بندی آن نیز به سفارش مشتری بستگی دارد.

 

جزئیات صادرات رب گوجه به دبی از ایران

 

صادرات و واردات رب گوجه در جهان

مصرف سالانه این چاشنی بسیار محبوب در دنیا تقریباً 40 میلیون تن است. رب گوجه فرنگی یکی از چاشنی‌های پرمصرف در کارخانجات تولید کننده محصولات غذایی، رستوران‌ها و غذاهای خانگی است. لذا به تبع افزایش تقاضای جهانی، صادرات رب گوجه فرنگی نیز همواره رو به افزایش بوده است.

آلمان، ژاپن، فرانسه و انگلستان بزرگ‌ترین وارد کنندگان رب گوجه فرنگی در جهان و کشورهای آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و چین نیز بزرگ‌ترین صادرکنندگان این محصول پرمشتری هستند. کشور ایران جزو 10 کشور برتر صادر کننده رب گوجه فرنگی در جهان است.

کشورهای همسایه، به ویژه ترکیه، عراق، افغانستان، قزاقستان، روسیه، امارات عربی متحده، بحرین، کویت و تاجیکستان، از مهم‌ترین بازارهای هدف صادرات رب گوجه فرنگی ایران هستند. در این میان، عراق، روسیه و افعانستان بیشترین سهم را دارند.

 

جزئیات صادرات رب گوجه به دبی از ایران

 

صادرات رب گوجه به امارات

ما با افتخار رب گوجه با کیفیت برتر را به بازار امارات عربی عرضه می‌کنیم.

محصولات ما با استفاده از گوجه‌های تازه و مرغوب تولید می‌شوند و به روش‌های بسته‌بندی حرفه‌ای و استاندارد انجام می‌گیرد.

رب گوجه ما دارای طعم غنی، خوشمزه و خوب تنظیم شده است.

با استفاده از تکنیک‌های پخت و فرآوری حرفه‌ای، ما تلاش می‌کنیم تا طعم و مزه طبیعی گوجه فرنگی را در محصولاتمان حفظ کنیم.

همچنین، محصولات ما دارای فواید سلامتی بالایی هستند زیرا بدون استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی‌های مصنوعی تهیه می‌شوند.

ما به عنوان تولیدکننده با تجربه، متعهد به ارائه محصولات با کیفیت و رضایت مشتریان هستیم. همچنین ما تولید کننده انواع خیارشور هستیم و در سالهای اخیر با صادرات خیارشور به امارات نیز سهم ایران را در بازار خاورمیانه افزایش داده ایم.

هدف ما ایجاد تجربه خرید ممتاز برای مشتریان در امارات عربی است، بنابراین ما به دقت بر روی جزئیات بسته‌بندی، تاریخ انقضا و ارسال سریع تمرکز می‌کنیم.

با انتخاب محصولات ما، مطمئناً از کیفیت برتر و تجربه لذت‌بخشی در استفاده از رب گوجه بهره خواهید برد.

instagram (1)
whatsapp (1)
telegram (1)
linkedin (1)
facebook (1)
ایتا-removebg-preview
روبیکا-removebg-preview
بله-Photoroom.png-Photoroom

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *